Πολιτική Επιστροφών

Ακύρωση παραγγελίας

Έχετε τη δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας την ίδια ημέρα που έχει γίνει η καταχώρησή της. Ο πελάτης οφείλει να γνωστοποιήσει την επιθυμία για ακύρωση της παραγγελίας που έχει καταχωρηθεί, αποστέλλοντας email στο info@electronia-store.gr ή επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας στο 2410-510082.

Επιστροφή προϊόντων

Το κατάστημα μας σας προσφέρει το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, να προβείτε σε επιστροφή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει, τότε αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη/τιμολόγιο). Αν η παραγγελία έχει προπληρωθεί, τότε η επιστροφή των χρημάτων ολοκληρώνεται μετά την παραλαβή των προϊόντων και έπειτα από έλεγχο της κατάστασης τους.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχει ανοιχτεί η αρχική τους συσκευασία. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνει στο κατάστημα μας:

ELECTRONIA
ΑΡΣΕΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ο.Ε.
ΚΥΠΡΟΥ 98, 41222, ΛΑΡΙΣΑ
Τηλέφωνο: 2410-510082
Email: info@electronia-store.gr

Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.

Τα κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη και το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία ενημέρωσης της εταιρίας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Επιστροφή προϊόντος με ζημία κατά τη μεταφορά του

Για τη δική σας εξασφάλιση, σε περίπτωση ζημίας από υπαιτιότητα της μεταφορικής, κατά την ώρα της παραλαβής της παραγγελίας σας και πριν την υπογραφή σας, θα πρέπει να πραγματοποιείτε έλεγχο της κατάστασης του δέματος και του προϊόντος και έπειτα να υπογράφετε ότι το προϊόν παραλήφθηκε καλώς.

Σε περίπτωση που δεν είστε βέβαιοι, παρακαλούμε να υπογράφετε παραλαβή με επιφύλαξη και να μας ενημερώνετε άμεσα.

Αν η γνωστοποίηση της προκληθείσης ζημίας δε γίνει κατά την ημέρα της παραλαβής των εμπορευμάτων στη μεταφορική/courier, χάνεται το χρονικό σημείο, κατά το οποίο μπορεί να στραφεί κατά τρίτων ο μεταφορέας. Τότε, το κατάστημα μας αλλά και η μεταφορική/courier δε φέρουν καμία ευθύνη για τις συνέπειες της παράδοσης των εμπορευμάτων.

Στην περίπτωση της μη τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης του πελάτη, θα λαμβάνεται ως δεδομένο ότι η ζημία έγινε μετά την παράδοση των εμπορευμάτων.